Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Ο νέγρος και τα προσόντα του

Δεν ήταν η πρώτη φορά που με κοιτούσε περίεργα. Συνήθιζα μέρα παρά μέρα να πίνω τον καφέ μου στο Θησείο, στο ίδιο πάντα στέκι κι εκείνος, λες και είχε καταγράψει τις ώρες και ημέρες που πήγαινα μόνος με τη συνοεδεία βιβλίου ή εφημερίδας, ερχόταν να πουλήσει cd.Από την πρώτη κιόλας στιγμή τον παρατήρησα. Ψηλός, γύρω στο 1,85, ίσως και παραπάνω, φορούσε αμάνικες μπλούζες για να φαίνονται οι περήφανοι δικέφαλοι στα χέρια του και γενικά ήταν ντυμένος με τον τρόπο που συνηθίζουν: φαρδιά παντελόνια, αθλητικά παπούτσια και αμάνικες μπλούζες, με αλυσίδες στα χέρια και στο λαιμό.Την πρώτη φορά φυσικά δεν ήθελα να αγοράσω αλλά, ορμώμενος από την εμφάνισή του, αποφάσισα να ψάξω λίγο τα cd, απλά για να έχω το χρόνο να τον παρατηρήσω περισσότερο κι αυτό επαναλαμβανόταν κάθε φορά που έπινα τον καφέ μου, μέχρι που στο τέλος αρχίσαμε να λέμε και καμιά κουβέντα. Έμαθα πως τον λένε Michael, ήταν 25 χρονών, γεννημένος στην Αμερική αλλά από αφρικανούς γονείς από ένα κράτος που δεν συγκράτησα. Με τον καιρό μιλούσαμε όλο και περισσότερο και αποκτήσαμε θάρρος να απευθυνόμαστε με τα μικρά μας ονόματα τόσο που κάποτα του πρότεινα να μην φοράει εκείνα τα φαρδιά παντελόνια. Με έκπληξη είδα μερικές ημέρες μετά πως είχε ακούσει τη συμβουλή μου και ήρθε με εφαρμοστό που αναδείκνυε το ύψος και τα σφιχτά του πόδια. Πλέον είχα αρχίσει να σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να έκανα σεξ μαζί του, αφού ποτέ δεν είχα πάει με μαύρο. Δεν πέρασε μια βδομάδα και προς μεγάλη μου έκπληξη το κατάφερα, με τον εξής τρόπο.Παρά τη γνωριμία μας, ποτέ δεν αγόρασα δίσκο, όμως ένα βράδυ αποφάσισα να τα παίξω όλα κι έτσι τον ρώτησα αν τυχόν έχει dvd σεξουαλικού περιεχομένου. Στην καταφατική του απάντηση διευκρίνησα πως ήθελα gay περιεχομένου και για μια στιγμή στάθηκε χωρίς να απαντήσει. Σκέφτηκα πως είχα κάνει μαλακία αλλά με ανακούφισε όταν μου είπε ότι δεν είχε μαζί του αλλά μπορούσε να μου βρει και, λες και η ώρα ήταν ανοιχτή για επιθυμίες, μου είπε πως είχε αρκετές σπίτι, μπορούσα κάποια στιγμή να πάω, να δω ποιά μου άρεσε και να την αγόραζα.Δεν έχασα χρόνο, του είπα ότι ήθελα οπωσδήποτε να δω εκείνη τη στιγμή και χαμογελώντας μου είπε να τον ακολουθήσω. Φτάσαμε σε ένα διαμέρισμα στο Μεταξουργείο, πολύ καλό από όσο θα περίμενα για έναν μετανάστη. Διάλεξε μια ταινία, την έβαλε να παίζει και καθίσαμε μαζί στον καναπέ. Ήμουν πολύ νευρικός και τα σχόλιά του για την ταινία, ότι ήταν πολύ καλές οι σκηνές, δεν με βοηθούσαν, οπότε σχεδόν απελπισμένος και αρκετά φοβισμένος μπορώ να πω, έβαλα το χέρι μου στον καβάλο του. Δύο ήταν τα αποτελέσματα. Πρώτον ότι χαμογέλασε και δεν ενοχλήθηκε και δεύτερον ότι η χούφτα μου έπιασε κάτι που υποσχόταν πολλά έτσι και απελευθερωνόταν από το στενό εκείνο τζιν, όπως και έγινε αμέσως μετά. Γιατί ο συγκεκριμένος φαίνεται πως δικαίωνε πλήρως τη φήμη για τους ομοεθνείς του, δείχνοντάς μου ένα από τα μεγαλύτερα καβλιά που έχω δει ποτέ, τόσο από άποψη μήκους όσο και πάχους. Πλέον αντοχές και ενοχές δεν υπήρχαν. Βύθισα το κεφάλι μου ανάμεσα στα πόδια του δίνοντάς του την καλύτερη πίπα που θα μπορούσα να κάνω, γλύφοντας αργά, μπουκώνοντας το στόμα μου με κάπου 23 ή 24 εκατοστά καβλιού που έμοιαζε με πέτρα σκληρό. Έβγαλε τη μπλούζα του κι αμέσως ένιωσα μειονεκτικά βλέποντας εκείνο το πέτρινο φουσκωτό στήθος και τα μπράτσα με τους ολοστρόγγυλους δικεφάλους, ενώ τα μπούτια του ήταν ακριβώς όπως τα είχα φανταστεί:σφιχτά και δυνατά. Μια πίπα τώρα πια δεν αρκούσε.Φόρεσε ένα πολύ μεγάλο προφυλακτικό και όπως ήταν καθισμένος αναπαυτικά στον καναπέ κάθισα πάνω του. Έλεγες πως δεν θα τελείωνε εκείνη η διείσδυση, πως δεν θα έφτανε μια χούφτα αλοιφή για να απαλύνει τον πόνο. Κι όμως, παραδόξως, ο πόνος ήταν υποφερτός παρά το ότι όλος ήταν μέσα μου πλέον. δεν υπήρχε χώρος για τρυφερότητες, κουνιόμουν δυνατά πάνω του, βγάζοντας τον μισό έξω από εμένα και δεχόμενός τον ξανά με σταθερή ένταση, ενώ τα χέρια μου πότε χάιδευαν και πότε έσφιγγαν εκείνο το απίστευτο στήθος. Με έγειρε λίγο προς τα πίσω, κρατώντας την πλάτη μου με τα μυώδη χέρια του και με κοφτές κινήσεις της λεκάνης του μου τον έδινε χωρίς καν να λαχανιάσει. Το ρολόι που ήταν πίσω του έδειχνε πως μισή ώρα είχε περάσει που τον είχα μέσα μου αλλά δεν μου φάνηκαν ούτε πέντε λεπτά.Με γύρισε ανάσκελα, χωρίς να βγει από μέσα μου, έβαλα τα πόδια μου στους σφιχτούς του γλουτούς και όση ώρα μου έδινε την κάβλα του, θαύμαζα το σφιγμένο του κορμί, με όλους τους μυς τεντωμένους. Λέξη δεν βγάλαμε ούτε εγώ ούτε αυτός, μόνο πνιχτές κραυγές και, με δυο τρία τελευταία τεντώματα τα οποία τον είχα αγκαλιάσει ολόκληρο, τελείωσε μέσα μου. Πρώτη φορά που μου φάνηκε πως δεν θα μπορούσα να περπατήσω.Συνανατηθήκαμε άλλες δυο φορές συνολικά. Τη μία με πήρε στα όρθια στην τουαλέτα ενός κλαμπ και την επόμενη μέσα στο μπάνιο του, όπου είχα την ευκαιρία να τον δω να τελειώνει στο στήθος μου. Πιστός στην τακτική μου του να μη συναντιέμαι πολλές φορές με κάποιον, δεν τον ξαναείδα. Είναι από τα άτομα που μου άρεσαν πολύ και έχω την εντύπωση ότι δεν ήταν μόνο το σεξ που είχε στο μυαλό του με μένα. Ίσως κάποτε το μάθω…

Δεν υπάρχουν σχόλια: